Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Decoupage σε λευκό τραπεζάκι



Λεπτομέρεια γωνίας τραπεζιού


Πρόκειται για το γνωστό (και οικονομικό) σε όλους μας τραπεζάκι. Το συγκεκριμένο ήταν λευκό και έβαψα μόνο το επάνω μέρος του με ένα γλυκό butter ακρυλικό για να ταιριάζει στο χώρο της αγαπημένης μου φιλενάδας, για την οποία και το έφτιαξα...


Το επάνω μέρος του τραπεζιού

Στο κέντρο του τραπεζιού έχει σχηματισθεί ένα λεπτό λευκό τετράγωνο με τη βοήθεια χαρτοταινίας. Αυτό για να ταιριάζει το επάνω μέρος του με τα πόδια που παρέμειναν λευκά. 
Η διαδικασία είναι απλή... αρκεί ένας χάρακας, ένα μολύβι, ένας κόφτης για τα περισεύμματα της χαρτοταινίας και αρκετή υπομονή για την ευθυγράμμιση!   


Το τραπεζάκι συνολικά

Αφού το έβαψα λοιπόν, έκανα decoupage pittorico, κολλώντας γυαλιστερό χαρτί και κάνωντας σκιάσεις με ακρυλικά χρώματα. Για να σπάσει η μονοτονία του λευκού και να δώσω μια νότα παλιού, χρησιμοποίησα bronze χρώμα (ταμποναριστό με σφουγγαράκι) για να τονίσω τις γωνίες του τραπεζιού (τόσο στο περίγραμμα όσο και στα πόδια).
 


Λεπτομέρεια των ποδιών του τραπεζιού.

Decoupage έκανα μόνο στα δύο από τα τέσσερα πόδια του τραπεζιού και τα έβαλα διαγώνια ώστε να μην φαίνεται πολύ "βαρύ" στο μάτι.

Τα χρώματα δυστυχώς δεν αποδίδονται ακριβώς (στην φωτογράφιση είχε πολύ φως...)

Εύχομαι να το χαρεί γιατί το έκανα με πολύ αγάπη ειδικά για εκείνη!

12 σχόλια:

  1. Πάντα χαίρομαι όταν γνωρίζω δημιουργικούς ανθρώπους ! Αλλά ,Σωτηρία μου , με προκαλείς με τις υπέροχες δημιουργίες σου ...Δεν θα αφήσω ξύλο για ξύλο
    άβαφο στο σπίτι ! Μπορείς να μου πείς το ρυζόχαρτο απο που το αγοράζεις , τι είδους κτάστημα ,hobby κ.λπ. ? Η φίλη σου πάντως θα τρελλαθεί απο τη χαρά της !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τα τόσο καλά λόγια σου Ολυμπία μου! Κι εμένα μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους να εμπνέονται και να το παλεύουν για κάτι νέο! Για τις λεπτομέρειες θα σου στείλω μήνυμα! Υπάρχουν μαγαζιά με είδη hobby αλλά και εξειδικευμένα στο decoupage..όχι πολλά αλλά υπάρχουν! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια αλλαγή,απόκτησε χαρακτήρα το τραπεζάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marileni, καλημέρα! Αυτό δεν είναι και το νόημα; Σκέψου μόνο πόσο πιο όμορφη θα ήταν η ζωή μας αν δίναμε λίγο παραπάνω χαρακτήρα σε απλά πράγματα που μας περιβάλλουν καθημερινά... Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Σωτηρία μου γειά σου!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο σπιτάκι μου!!Χαίρομαι που ανταμώσαμε!!!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!Πολύ καλή δουλειά!!Το γνωστό τραπέζάκι πανέμορφο και αγνώριστο!!!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρυσάνθη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! καλωσήρθες και καλώς σε βρήκα και εγω!Καλή και δημιουργική εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σου, η πολύ καλή ενσωμάτωση και το μοτίβο, έδωσαν άλλη πνοή στο τραπεζάκι σου!Καλή συνέχεια, γιατί βλέπω πολύ μεράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρμονία (Γεωργία) μου!ευχαριστώ πραγματικά πολύ για τα τόσο καλά λόγια! Καλωσήρθες!

      Διαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας! Η κριτική οδηγεί πιο γρήγορα στην αυτοκριτική!